Моды для Mass Effect 2 "A Lot of Textures (ALOT) v12.0 - улучшение текстур"

ALOT для ME2 12.0 — Часть 1

Часть 2

ALOT - наборы высококачественных текстур для первых трех частей серии Mass Effect.

Визуальное обновление под названием ALOT содержит тысячи текстур в высоком разрешении для напарников, объектов окружающей среды, оружия, брони, противников и много другого. ALOT также восстанавливает большое количество неиспользуемых текстур высокого разрешения из оригинальных игр, которые были скрыты в файлах.

Картинка игры станет заметно более красивой и актуальной. Неплохой повод познакомиться или перепройти современную классику.

A Lot of Textures (ALOT) - улучшение текстур также доступно для Mass Effect и Mass Effect 3.

Установка:

  1. Основной архив разбит на несколько частей. Скачайте все представленные в посте файлы
  2. Выделите файлы и распакуйте с помощью архиватора (например, с помощью 7z) в любое удобное для вас место
  3. Запустите установщик и следуйте его указаниям

Решение некоторых проблем с установкой описано в комментариях.

Автор: CreeperLava

Список изменений

Версия 12.0 от 3 апреля 2021:

  • The goal of this update is to polish the already excellent state of ALOT and to fix any remaining bugs or inconsistencies. There's really little left to work on now. Many thanks to the users who helped point out missing textures and helped testing the new textures (cristi1990an, Dwailing, Hadrorex, InfinityBeing, Nukleon, Paragon, ScifiIsMyJam101, STEVE HARVEY).
  • ALOT Installer has been updated to version 4. All credit goes to Mgamerz.
  • Reworked GUI for better usability
  • Better integration of ALOV into ALOT
  • Support for standalone installation of mods, without ALOT
  • Maaaany small improvements and optimisations, mostly in the backend
  • Added new textures that were still missing in ALOT: weapon textures (Cain and Black Widow), Turian NPCs, Bray's armour, Vorcha NPCs, Krogan NPCs, large computers, VI and Avina, Omega matte background, torture chair, cubemaps (reflections) in Citadel doors, cubemaps in Normandy monitors, a bunch of chairs, drop ship textures, armor locker normal map, geth turret and armature, a few computers and lamps
  • Fixed a vanilla bug whereby some Turians displayed weird jaw colouring (bartender for example)
  • Fixed TIM's suit being too dark

Версия 10.0:

  • Completely new, massive overhaul of the game's static lighting textures. This improves the game's pre-rendered lights and shadows (lamps, shadows under objects...). 14,000 textures in total across all 3 games of the trilogy. Don't let the file size scare you, any computer will be able to run it just fine, it's not costly in terms of performance.
  • New 4K textures for all of Shepard's N7 armors in ME2 and ME3
  • 200 environment textures (rocks, grass, wood, snow, sand...) were upscaled 4x by JimbobJeffers and CreeperLava
  • High resolution textures for facial hair (beards, eyebrows) by JimbobJeffers
  • 4K textures for the squad selection screen
  • 4K sky textures
  • 4K mercenary armors
  • 4K Blood Dragon, Inferno and Terminus armor
  • 4K texture for Jacob
  • New junk textures (computer parts...)
  • Much better cluster textures by Mellin and CreeperLava
  • Improved weapon textures based on new AI models
  • Improved Galaxy map texture
  • EDI default outfit and head
  • Jack default armor
  • Javik default and alternate armor
  • James face
  • Better citadel door normal
  • Omega holograms
  • Liara alternate outfit
  • Various miscellaneous
  • Fixed door being rusty where it shouldn't be
  • Fixed scientist outfit on Okeer's base to not be labeled as Chakwas
  • Various others, I honestly can't remember them all
4 июн. 2021 г.
Теги:

комментариев нет

Оставьте ответ